Treść zapytania

2025.06.03 godz. 14:31 Toruń, Kujawsko-pomorskie

Odrzucenie reklamacji przeze mnie.

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, robię biżuterię prywatnie, sprzedałam kilkanaście sztuk przez kilka miesięcy. Jedna z Pań napisała do mnie z reklamacją. Zerwała bransoletkę swoją i jej mama również. Upiera się że nie zerwała tylko samo się rozpadło. Nigdy nie miałam takiej sytuacji i wiem, że nie jest to możliwe. Próbowałam wielokrotnie rozerwać sznurek nylonowy który używam i nie udało mi się to. Cała moja rodzina nosi tą biżuterię i nic się z nią nie stało. Mam zdjęcia tych bransoletek. Czy mogę odrzucić w takiej sytuacji reklamację? Jak to zrobić aby nie mieć problemów. Zgodnie z prawem.

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Wojciech Országh

Warszawa, Mazowieckie

(10 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 23 Cze 2025 12:48

Reklamacje co do zasady nie pokrywają uszkodzeń mechanicznych, chyba że określona trwałość wynika np. z zapewnienia sprzedającego. Co mówi Pana regulamin sprzedaży? W przypadku zainteresowania konsultacją proszę o kontakt na kancelaria@claris-legal.pl lub poprzez Instagram na @claris.legal (dla obserwujących przewidziany jest rabat).
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź