Treść zapytania

2021.10.26 godz. 21:39 Warszawa, Mazowieckie

Reklamacja

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry. Rok temu zakupiłam komputer. Oddałam go na gwarancji. Dostałam informację, że powinna zostać wymieniona karta graficzna, ale sklep nie ma jej na stanie ani nie może zamówić, więc proponują mi 400 zł. Za taką cenę nie kupię obecnie takiej graficznej, po pierwsze kosztuje około 900 zł a po drugie nie jest nigdzie dostępna w sprzedaży. Czy mogę żądać wymiany karty lub większej kwoty zwrotu? Bardziej zależy mi na tym żeby to jednak sklep zajął się tą kartą. Pozdrawiam

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź