Treść zapytania

2024.08.29 godz. 15:46 Paterek, Kujawsko-pomorskie

Spłata kredytu

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry spłaciłem kredyt do firmy pożyczkowej ekassa przez ich stronę internetową za pośrednictwem firmy Autopay Ekassa twierdzi że nie dostała tych pieniędzy na początku mówili że zmienili numer konta zadzwoniłem do firmy Autopay i po rozmowie usłyszałam że te pieniądze zostały zaksięgowane na ich koncie i nie było zmiany numeru później że mają problemy techniczne a teraz że mam zażądać zwrotu od banku proszę o pomoc w tej sprawie co mógłbym zrobić w tej kwestii bo jestem już wpisany do KRD I BIK-U No i są naliczane mi odsetki od spłaconej kwoty

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Michał Pałka

Warszawa, Mazowieckie

(0 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 29 Sie 2024 19:41

Dzień dobry. Przede wszystkim należy sprawdzić jakie były w umowie pożyczki określone warunki spłaty, czy był np. podany numer konta. Po drugie, należy zebrać wszystkie dokumenty, np. wydruki przelewów, mejle z systemu Autopay potwierdzające transakcję, słowem wszystko. Po trzecie, korespondencję z zaangażowanymi w sprawę podmiotami prowadzić wyłącznie na piśmie (w tym mejlem). Można np. zażądać od KRD i BIK zamieszczenia informacji o tym, że dług jest sporny.
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź