Treść zapytania

2022.12.29 godz. 12:05 Kraków, Małopolskie

Cieknący dach i zalany sprzęt najemcy.

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry. Tydzień temu podczas mrozów zaczęło cieknąć z sufitu w wynajmowanym przeze mnie mieszkaniu. Najprawdopodobniej spowodowane jest to zbyt dużym nagromadzeniem pokrywy lodu oraz śniegu na dachu. Zalany został mój laptop który został zaniesiony na gwarancję, lecz spodziewam się że nie zostanie ona uznana ze względu na typ usterki. Czy przysługuje mi jakaś rekompensata od właściciela jeżeli mój sprzęt nie zostanie naprawiony? Od niego mam wiadomość taką że jeżeli w serwisie jednoznacznie powiedzą że to przez zalanie to będzie mógł się o coś starać, w przeciwnym wypadku nie.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź