Treść zapytania

2021.11.03 godz. 11:31 Grudziądz, Kujawsko-pomorskie

Sprzedawca nie chce zwrócić pieniędzy

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry. W sierpniu zrobiłam internetowe zakupy w sklepie Azjatycki Bazar. To sklep prowadzony przez Polkę, która mieszka w Singapurze. Kiedy przesyłka dotarła do Polski, okazało się, że Urząd Celny nałożył na nią spore opłaty. Mailowo zapytałam sprzedawczynię co jeśli nie przyjmę towaru. Bardzo szybko odpowiedziała, że przesyłka do niej wróci i dostanę zwrot całej kwoty. Z linku do śledzenia przesyłki wiem, że została zwrócona do nadawcy 13 października. Cierpliwie czekałam na pieniądze, ale się nie doczekałam. Tydzień temu wysłałam maila z pytaniem o moje pieniądze. Cisza. Wczoraj rano napisałam do tej pani również na FB. Dalej nic. Co mogę zrobić w obecnej sytuacji. Dodam tylko, że chodzi o 483 złote. Z wyrazami szacunku, Danuta Woźniak

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź