Treść zapytania

2023.06.23 godz. 16:06 Poznań, Wielkopolskie

Brak zakupionej usługi

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, Zacząłem z dziewczyną korzystać z firmy LightBox zapewniającej diety pudełkowe. W poniedziałek 19.06 postanowiliśmy przedłużyć naszą diętę kończącą się w środę o kolejne 18 dni. Zapłaciliśmy 2844.00zł aby dzisiaj (23.06) dostać maila że poprzedniego dnia złożyli wniosek o upadłość z informacją "Obecnie Spółka nie dysponuje środkami finansowymi, aby zwrócić pieniądze za niezrealizowane zamówienia. Jeśli w przyszłości będzie taka możliwość, zwroty takie zostaną dokonane." Czy coś możemy zrobić w tej sytuacji? Pozdrawiam Piotr Balcerzak

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź