Treść zapytania
2025.09.30 godz. 14:21 Łódź-Widzew, Łódzkie
Żądanie zwrotu opłaty za usługę
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Dzień dobry, Zajmuję się ekspertyzami, świadczonymi dla klientów w ramach umowy o dzieło. Po zrealizowaniu usługi i wniesieniu przez opłaty klientką wysłała roszczenie o zwrot nienależnie pobranej opłaty. Powołała się na błąd w nazwisku osoby, której ekspertyza dotyczyła. Zgodnie z zapisem w mojej umowie błąd poprawiłam i wysłałam ponownie skorygowane dokumenty. W wezwaniu do zwrotu należności klientka powołała się na zapisy prawne z art. 471 kc oraz art. 560 kc w związku z art. 638 kc.Czy po usunięciu wady klientka nadal ma prawo do roszczenia o zwrot należności? Dodam, że straszy mnie sądem.
Odpowiedzi prawników:
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.