Treść zapytania

2021.05.12 godz. 16:46 Wyszomierz, Mazowieckie

Czy mogę ubiegać się od odblokowanie?

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, Zakupiłam voucher przez internet za pobraniem, do odbioru w paczkomacie. Zapłaciłam blikiem, odebrałam. W ostatnim czasie próbowałam kilka razy zarezerwować termin wpisując numer rezerwacji na podanej stronie - wyskakuje komunikat, że rezerwacja została zablokowana. W rozmowie ze sprzedającym dowiedziałam się ze zaszedł jakiś błąd systemu w paczkomacie ii zarzucają mi że, nie oplacilam zamówienia i by odblokować rezerwacje, chcą potwierdzenia płatności. Zamówienie miało miejsce na przelomienie sierpnia/września 2020r. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź