Treść zapytania
2021.05.12 godz. 16:46 Wyszomierz, Mazowieckie
Czy mogę ubiegać się od odblokowanie?
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Dzień dobry, Zakupiłam voucher przez internet za pobraniem, do odbioru w paczkomacie. Zapłaciłam blikiem, odebrałam. W ostatnim czasie próbowałam kilka razy zarezerwować termin wpisując numer rezerwacji na podanej stronie - wyskakuje komunikat, że rezerwacja została zablokowana. W rozmowie ze sprzedającym dowiedziałam się ze zaszedł jakiś błąd systemu w paczkomacie ii zarzucają mi że, nie oplacilam zamówienia i by odblokować rezerwacje, chcą potwierdzenia płatności. Zamówienie miało miejsce na przelomienie sierpnia/września 2020r. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.