Treść zapytania

2021.06.08 godz. 18:09 Kraków, Małopolskie

zwrot zaliczki za niewykonane usługi

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry! Zamówiłam od stolarza meble: spisałam z nim umowę i wpłaciłam zaliczkę 6500 złotych na materiały. Stolarz nie zamontował kuchni w terminie i teraz ciągle przesuwa termin rzekomo z powodu choroby. Jak mogę uzyskać od niego zwrot zaliczki? Czy wystarczy wysłać mu formularz zwrotu zaliczki czy muszę osobno wysłać formularz odstąpienia od umowy?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź

Na potrzeby naszej
witryny używamy plików
cookie w celu personalizacji
treści i reklam, analizowania
ruchu na stronie
oraz udostępniania funkcji mediów
społecznościowych.
Korzystanie z portalu oznacza
akceptację Regulaminu.
Sprawdź też:  politykę cookiespolitykę prywatności.

Akceptuję