Treść zapytania
2024.05.10 godz. 09:20 Częstochowa, Śląskie
Opóźnienie przesyłki
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Dzień dobry, zamówiłam przesyłkę przez przewoźnika DHL, który "dowozi" ją już tydzień. Została zamówiona 3 tyg. wcześniej, ale to inna historia wiążąca się z problemami po stronie sprzedawcy. Jutro jest wieczór panieński na który potrzebuję tej przesyłki a wygląda na to, że się nie doczekam. Chcę, by przewoźnik poniósł tego odpowiedzialność, co mogę zrobić w tej sytuacji, by faktycznie coś wskórać?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.