Treść zapytania

2023.05.24 godz. 12:54 Łódź, Łódzkie

Reklamacja z tytułu rękojmi

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, Zareklamowałem kartę graficzną, gdyż po półtora roku przestała działać i poprosiłem o wymianę na nową lub naprawę, po tygodniu dostałem odpowiedź, że sklep jej nie wymieni na nową, ponieważ wiąże się to dla niego ze zbyt dużymi kosztami i odesłał ją do producenta, który ma stwierdzić czy karta była użytkowana zgodnie z regulaminem (czyli czy np. nie uszkodził jej mój komputer). Obawiam się, że strasznie przedłuży to czas w jakim odzyskam kartę, bo skoro nie dostanę nowej to pewnie podejmą się próby naprawy co jeszcze to przedłuży. Ile mają na to czasu zgodnie z prawem?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź