Treść zapytania

2022.05.18 godz. 11:32 Gdynia, Pomorskie

Co zrobić? Cz.1

Wyjaśnienie sytuacji

Dzieńdobry. Prowadzę salon kosmetyczny, w którym wykonuję usługę stylizacji paznokci. Zachowuje wszelkie standardy higieny pracy, dezynfekcji i sterylizacji narzędzi. 29 marca miałam klientkę, która wyszła zadowolona a po 2 dniach poinformowała mnie na mesengerze, że podobno zaraziła się u mnie gronkowcem i musi zrezygnować z pracy na 3tyg-fotograf. Probowałam dzwonić, Pani nie odbierała. Poprosiłam o kontakt telefoniczny, też 0. Nie biorę za to odpowiedzialności. 22kwietnia dostałam meila z zakładu pracy klientki z propozycją ugody i zwrotu kosztów w wysokości 132zł. Podobno lekarze cdn.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź