Treść zapytania

2022.06.16 godz. 21:36 Warszawa, Mazowieckie

Błąd aplikacji sklepu

Wyjaśnienie sytuacji

Dzisiaj byłem w sklepie samoobsługowym żabka i nie naliczyło mi produktów, które chciałem zakupić. czy może mi coś za to groźić? pragnę zaznaczyć, iż mam 15 lat.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź

Na potrzeby naszej
witryny używamy plików
cookie w celu personalizacji
treści i reklam, analizowania
ruchu na stronie
oraz udostępniania funkcji mediów
społecznościowych.
Korzystanie z portalu oznacza
akceptację Regulaminu.
Sprawdź też:  politykę cookiespolitykę prywatności.

Akceptuję