Treść zapytania

2020.07.29 godz. 08:24 Warszawa, Mazowieckie

Firma Innogy nalicza "dodatkową" opłatę końcową

Wyjaśnienie sytuacji

Od 11 kwietnia zrezygnowałem z Innogy. 1 kwietnia z Innogy dostałem "prognozę" za 154zł na kwiecień i maj. Opłaciłem, choć kilka dni później klientem być przestałem. Tracę dostęp do konta online Innogy. Mijają 3 miesiące. Innogy chce 85zł "faktury końcowej". Fizycznie faktury brak, mam tylko monit sms o "zaległości" sprzed 3 miesięcy. Wg infolinii faktura jest na koncie online. Ale konto mam zablokowane od 12 kwietnia. Innogy straszy odsetkami. Faktury papierowej nie wyśle. Reklamacji nadwyżki wpłaty nie uznaje. Konta online nie odblokuje. Co z tym dalej zrobić?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź