Treść zapytania

2020.08.08 godz. 02:40 Mielec, Podkarpackie

Firma wzięła zaliczkę i od tego momentu jest problem z wykonaniem usługi

Wyjaśnienie sytuacji

Witam Mam problem z firmą wykonująca montaż schodów zewnętrznych Umowa spisana, zaliczka zapłacona, a termin minął w sierpniu tamtego roku i nic praktycznie nie zrobione. Obecnie było zgłoszenie do rzecznika praw konsumenta o zwrot pieniędzy. Co mogę zrobić w tej sprawie, żeby odzyskać pieniądze? Co jeśli osoba nie będzie chciała zwrócić wpłaconej przeze mnie zaliczki? Czy są szanse na odzyskanie pieniędzy? Nie jest to mała suma, bo jak dla mnie duża

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź