Treść zapytania

2021.07.28 godz. 18:10 Kielce, Świętokrzyskie

Grzyb w pokoju i nic nie robiąca z tym właścicielka.

Wyjaśnienie sytuacji

Wynajmuję pokój od 03.01.2021r. W dniu 13.02.2021r. Zrobiłam przemeblowanie i okazało się, że w moim pokoju jest grzyb. Tego samego dnia zgłosiłam to do właścicielki. Kilka razy pisałam do niej o problemie. Majster obejrzał mieszkanie, wstawiono wanne z miejsce prysznica, co nic nie daloDzisiaj jest 28.07.2021r. i problem dalej występuje. Czy mogę się ubiegać o odszkodowanie z racji złamania warunków umowy za czas w którym mieszkam z grzybem? Czy mogę wnioskować o obniżenie czynszu na czas kiedy mój problem nie pozostanie rozwiązany? Jeżeli tak, to skąd wziąć taki wniosek i komu mam go wysłać

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź