Treść zapytania

2024.10.02 godz. 14:48 Lublin, Lubelskie

Inwentaryzacja a ponoszenie odpowiedzialności za braki pracownika

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, zwracam się z uprzejma prośbą o pomoc w rozwiązaniu tego problemu jakim jest inwentaryzacja a ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie. W maju zawarłam umowę zlecenia z firma która inwentaryzacje przeprowadzała w marcu czyli przed moim przyjściem do pracy i teraz tj, w październiku szef chce zrobić inwentaryzacje i w przypadku braku towaru obciążyć mnie kosztami. Podpisałam oświadczenie o odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. Moje pytanie jest czy szef może mnie rozliczyć z tego towaru jeśli dołączyłam do pracy w maju a ostatnia inwentaryzacja była w marcu?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź