Treść zapytania

2021.12.10 godz. 13:58 Poznań, Wielkopolskie

Jak dużo czasu mam na wykonanie reklamacji usługi u klienta?

Wyjaśnienie sytuacji

Wykonałem montaż kuchni z zamontowaniem sprzętu zakupionego przed klienta. Klient w dniu wczorajszym zgłosił reklamacje, ponieważ zauważył wadę montażową. Przyjąłem zgłoszenie reklamacyjne i oczywiście zamierzam udać się do klienta w sprawie poprawy, lecz klient grozi mi, że jeżeli nie przyjadę w dniu dzisiejszym to wezwie rzeczoznawcę oraz fachowców, którzy wykonają poprawki na mój koszt. Czy mogę się jakoś bronić? Myślałem, że na wykonanie zgłoszenia reklamacyjnego mam dwa tygodnie.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź