Treść zapytania

2023.06.01 godz. 20:39 Sosnowiec, Śląskie

Jak mam postąpić,gdy nieuczciwy klient nie zaapłacił mi za wykonanie zlecenia i złośliwie złożył na mnie oskarżenie do sądu?

Wyjaśnienie sytuacji

3 maja położyłem panele u klienta ,Klient dał mi 1\3 wynagrodzenia,oznajmił,iż nie ma obecnie pieniędzy i nazajutrz ureguluje przelewem .W międzyczasie miałem podliczyć kolejne zlecenie na rzecz klienta.Po 2 tyg. czekania na kontakt zrozumiałem,że zostałem oszukany.Podczas wykonywania zlecenia klient nadmienił,że jest właścicielem stolarni i zaoferuje mi prowizję za zdobycie mu klienta na meble.skontaktowałem się z zakładem i opowiedziałem o oszustwie,na co klient reagując zaskarżył mnie do sądu o kradzież paneli,zepsuciu roboty mszcząc się.Co powinienem uczynić?jak sformuować oskarżenie?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź