Treść zapytania

2025.01.08 godz. 10:40 Rzeszów, Podkarpackie

Jak mogę ubiegać się o zwrot pieniędzy?

Wyjaśnienie sytuacji

Zakupiłam 5 bluz na stronie pupiloo.pl, które miały dotrzeć do 14.12 (zamówienie złożone 28.11). Obsługa klienta była pomocna, ale przed 14.12 brakowało aktualizacji. Po zapytaniu o wysyłkę otrzymałam odpowiedź, że będzie za kilka dni, jednak po tygodniu nadal nic. Każde kolejne pytanie kończyło się podobną odpowiedzią. Bluzy nie dotarły do dziś (5 tygodni od zamówienia). Poprosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot, ale nikt nie odpowiada. Nie wiem, jakie kroki podjąć, by odzyskać pieniądze. Proszę o pomoc.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź