Treść zapytania

2022.02.05 godz. 17:55 Poznań, Wielkopolskie

Jak odzyska pieniądze za zwrócony produkt w sklepie internetowy?

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, proszę o pomoc. Zrobilam zakupy w sklepie internetowym 25 grudnia, otrzymałam je 29. 12 i miałam 14 dni na ich zwrot, wiec 11 stycznia odesłalam paczkę i 12 stycznia została ona odebrana ( mam numer paczki do śledzenia i jest tam informacja o tym, ze została odebrana). Według tego co pisze w regulaminie sklepu mieli czas do 26 stycznia na zwrócenie mi pieniędzy, jednak nadal ich nie dostalam. Sklep bardzo słabo odpowiada na wiadomości, dostałam inforamcje ze nie mają tego zwrotu, muszą to sprawdzić i każą cały czas czekać, tylko ileż można. Co mogę w takiej sytuacji zrobic? Pozdrawiam

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Łukasz Raczyński

Poznań, Wielkopolskie

(40 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 09 Lut 2022 15:14

Proponuję przygotowanie wezwania do zapłaty. Zapraszam do kontaktu.
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? 100% uznało tę odpowiedź za pomocną (1 głos)
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź