Treść zapytania

2020.07.08 godz. 12:39 Szczecin, Zachodniopomorskie

Jak odzyskać pieniądze za lot w Air-Malta i noclegi od właściciela apartamentu?

Wyjaśnienie sytuacji

Jesienią, wykupiliśmy urlop na Malcie na 10 dni od 19 lipca. Opłaciliśmy loty w obie strony w państwowych liniach lotniczych Air-malta i poprzez Booking zarezerwowaliśmy noclegi w prywatnym apartamencie.1 lipca otwarto granice i loty.Tuż po otrzymaliśmy wiadomość automatyczną od linii, że nasz lot jest skasowany i możemy otrzymać voucher.Wypełniliśmy dołączony formularz z prośbą o przełożenie lotu na dzień wcześniej-brak odpowiedzi.Na maile też.Infolinia nie odpowiada.Właściciel apartamentu nie chce oddać pieniędzy ani przełożyć terminu,a Booking rozkłada ręce.Nie mamy pieniędzy i wakacji.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź