Treść zapytania

2025.10.09 godz. 10:28 Żelechów, Mazowieckie

Jak odzyskać pieniądze za niewykorzystana usługę medyczną z winy placówki jaka podstawa prawna

Wyjaśnienie sytuacji

Ponownie składam reklamacje i wnoszę o całkowity zwrot kosztów za usługę w kwocie 1899 zł, która nie odbyła się z zgodnie z zaplanowaną godziną i zgodnie z ofertą na stronie internetowej poradni. Cytuję ofertę z Państwa strony internetowej, dotyczącej zarezerwowanej i opłaconej przeze mnie usługi detoks 6 godzin i wszywkę: " jest to kompletna usługa, która zostaje wykonana podczas jednej wizyty", dlatego dnia tj 4.10. 2025 zarezerwowałam wizytę na pakiet . Nigdzie nie było informacji, że wykonanie obu usług może się nie odbyć ze względu na brak specjalisty.

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Wojciech Országh

Warszawa, Mazowieckie

(34 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 10 Paź 2025 10:47

Zacząć należy od wezwania do zapłaty. Warto też przejrzeć regulamin placówki oraz zawartą umowę o udzielenie świadczenia zdrowotnego. Po kompleksową i odpłatną poradę zapraszam na kancelaria@claris-legal.pl oraz na Instagram @claris.legal (dla obserwujących przewidziane są zniżki).
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź