Treść zapytania

2021.08.10 godz. 21:04 Rzeszów, Podkarpackie

Jak sformatować, opisać sytuację, by otrzymać zadośćuczynienie? Poniżej wzór stworzony przeze mnie.

Wyjaśnienie sytuacji

SKARGA W nawiązaniu do kilku wykonanych telefonów do przedstawicieli Covebo składamy skargę. Jej podstawą jest zaistniała sytuacja z dnia 08.08.2021r. Po podpisaniu w biurze Covebo w Rzeszowie umowy o skierowanie do pracy, przyjechaliśmy do Holandii własnym autem pod wskazany adres, tj. Raamse Akkers 20, Haaren. Przed wyjazdem Pani z biura w Rzeszowie (Karolina Murdza) powiedziała, że naszym miejscem zakwaterowania będą wyremontowane domki. Mieliśmy się stawić tam po godzinie 10 rano. Byliśmy tam już o godzinie ok. 9:30. Wjechaliśmy na parking i Paulina Ziobro wykonała telefon na wskazany num

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź