Treść zapytania

2022.08.17 godz. 09:21 Racibórz, Śląskie

Jak wyegzekwować zwrot kosztów za pobyt w wypadku anulowania rezerwacji przez hotel

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, W dniu 8.08.22 dokonałam rezerwacji bezpośrednio na stronie hotelu, wpłacając pełną kwotę poprzez tpay(oferta bezzwrotna). Po kilku telefonach okazało się, że doszło do błędu i rezerwacja została odwołana przez sam ośrodek. Od tamtej pory, kontaktowałam się z nimi wiele razy telefonicznie jak i mailowo w celu ustalenia zwrotu kosztów - skończyło się na zapewnieniach i dwukrotnym wysłaniu numeru konta. Czy istnieje inny sposób, w jaki mogłabym otrzymać zwrot? Z góry dziękuje za odpowiedź, Kasia

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź