Treść zapytania

2021.12.02 godz. 17:59 Kraków, Małopolskie

jaki termin ma na odpowiedz na reklamację spółka dostarczająca energię elektryczną

Wyjaśnienie sytuacji

Wysłałem do spółki TAURON reklamację w związku z długotrwałym brakiem prądu, w której zażądałem konkretnej rekompensaty. Otrzymałem od nich informację, że wiadomość otrzymali i numer pod jakim sprawa została zarejestrowana. W dniu następnym otrzymałem od nich wiadomość, że zajmują się sprawą i nastąpi wkrótce kontakt. Wiadomości otrzymałem drogą elektroniczną. Od tamtej pory, tj 29.10. nie nastąpił kontakt z strony spółki TAURON czy to w formie elektronicznej czy tradycyjnej. Co teraz robić, jakie przepisy regulują czas udzielenia odpowiedzi i czy brak odpowiedzi powoduje uznanie reklamacji

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź