Treść zapytania

2022.10.28 godz. 21:56 Warszawa, Mazowieckie

Jakie ma być dalsze postępowanie z mojej strony

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, zakupiłam stół I 4 krzesła na wymiar, po 13tu miesiącach od zakupu zgłosiłam sprzedawcy,że na meblach pojawiają się plamy, które znikają dopiero po kilku tygodniach, położenie zwykłej marchewki powoduje pojawienie się pomarańczowej plamy, są takie,które mimo mycia nie znikają, jest też dużo innych wad,dostalam informacje od sprzedawcy, że usuna usterki,tylko muszę na własny koszt dostarczyć meble, co uczyniłam, dzień później otrzymałam mail,że jednak zmienili zdanie , bo wszelkie usterki są z mojej winy, bo meble są bardzo delikatne i je odsyłają. Dziękuję za pomoc.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź