Treść zapytania

2024.05.18 godz. 16:02 Warszawa, Mazowieckie

„Zaległy dług”

Wyjaśnienie sytuacji

Jakiś czas temu wysłałam przelew do Wietnamu poprzez aplikacje TransferGo.Po kilku dniach otrzymałam e-mail ze ktoś sie pomylił i zamiast wysłać odbiorcy 20 zł wysłał 2000.Zostałam poproszona o kontakt z osoba do której wyslalam przelew i o zwrócenie go poprzez kontakt z bankiem. Odbiorca próbował kontaktować sie z bankiem poprzez e-mail oraz telefon, bezskutecznie.Taka odpowiedz przekazałam tez TransferGo.Zapytałam czy możemy wysłać pieniadze zwykłym przelewem.Powiedzieli ze tak ale musimy go opłacić bo nie maja konta w vnd. Jeśli nie otrzymają go 23.05 podejmą kroki prawne. Co robić?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź