Treść zapytania

2021.12.08 godz. 19:14 Rzeszów, Podkarpackie

Klient kupił przedmiot na terenie polski a następnie wysłał go swoim kurierem do Irlandi, a w Irlandi zgłosił, że przedmiot jest uszkodzony.

Wyjaśnienie sytuacji

Klient kupił odemnie wędzarnie dnia 15 listopada i zamówił ją na terenie polski. 17 listopada widnieje, że klient odebrał przesyłkę. Dnia 25 listopada klient zgłasza mi, że wędzarnia była w paczce uszkodzona, okazało się, że z tego miejsca gdzie ja wysyłałem paczkę zamówił sobie kuriera do Irlandi i dopiero w Irlandi mi zgłosił, że ma problem z uszkodzeniem wędzarni. Jestem niemal przekonany, że wędzarnia została uszkodzona właśnie w transporcie do Irlandii. Czy mam jakieś szanse na obronienie swojej racji?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź