Treść zapytania

2022.06.04 godz. 16:16 Kołobrzeg, Zachodniopomorskie

klient nie chce zachować okresu wypowiedzenia

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry od kilku miesięcy prowadzę małe biuro księgowe, bez doradztwa podatkowego. Rozliczenia z US oraz kadry i płace. Podpisałam umowę z klientem w lutym. Klient z końcem maja napisał maila, że rezygnuje z usług ponieważ nie podoba mu się forma komunikacji - mailowa, zamiast telefoniczne - kazał odesłać swoje faktury. Jego dokumenty mu odesłałam, zgodnie z życzeniem, jednak wystawiłam pierwszą fakturę za okres wypowiedzenia, w umowie jest zapis, że okres wypowiedzenia wynosi 3 miesiące. Klient nie chce płacić i uznać okresu wypowiedzenia. Czy ma rację?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź