Treść zapytania

2023.12.15 godz. 08:56 Złotów, Wielkopolskie

Klient otrzymał niekompletne zamówienie.

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, co zrobić gdy klient twierdzi że nie otrzymał części zamówienia. Nagrywamy proces pakowania zamówień na którym widać iż dany produkt został spakowany. Jeśli paczka nie uległa uszkodzeniu w transporcie to jaki powieno być dalsze postępowanie w celu rozwiązania problemu?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź

Na potrzeby naszej
witryny używamy plików
cookie w celu personalizacji
treści i reklam, analizowania
ruchu na stronie
oraz udostępniania funkcji mediów
społecznościowych.
Korzystanie z portalu oznacza
akceptację Regulaminu.
Sprawdź też:  politykę cookiespolitykę prywatności.

Akceptuję