Treść zapytania

2024.08.14 godz. 18:25 Bydgoszcz, Kujawsko-pomorskie

Zwrot produktu

Wyjaśnienie sytuacji

Klient zakupił produkt 28.07, otrzymał go osobiście w dniu 30.07, tego samego dnia zgłosił chęci odstąpienia od umowy i otrzymał formularz zwrotu. Zwrot dotarł do nas w dniu dzisiejszym tzn.14.08. Według nas 14 dni na zwrot upłynęło. Klient jednak kłóci się, że liczy termin kiedy paczkę umieścił w paczkomacie, a nie kiedy ona do nas dotarła. Zwrot odrzuciliśmy, czy postąpiliśmy zgodnie z prawem?

Odpowiedzi prawników:


Adwokat

Sławomir Suski

Gdańsk, Pomorskie

(114 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 14 Sie 2024 18:31

Zgodnie z treścią art. 34 ustawy do zachowania terminu zwrotu rzeczy przez konsumenta wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. A zatem jeśli nadał przesyłkę w cięgu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, to zachował termin. Tym samym należy przyjąć, że konsument ma rację
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź