Treść zapytania

2024.04.10 godz. 10:52 Zielona Góra, Lubuskie

Reklamacja konsumenta.

Wyjaśnienie sytuacji

Klient złożył reklamację z tytułu rękojmi. Sprawa dotyczyła zwiększającego się poziomu oleju w silniku. W odpowiedzi (w ciągu 14 dni) otrzymał informację, że inżynierowie nie stwierdzili uszkodzeń silnika oraz jego podzespołów. Klient po tym stwierdził, że w odp. naszej nie było zwrotu uznajemy lub nie uznajemy reklamacji i uważa tym samym, że reklamacja została uznana. Czy klient ma rację??

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź