Treść zapytania

2025.05.09 godz. 10:13 Wrocław, Dolnośląskie

KONSULTACJA CZY KLIENCI MOGĄ DOMAGAĆ SIĘ ZWROTU KOSZTÓW

Wyjaśnienie sytuacji

prowadzę działaność nierejestrowaną, wykonuje usługi tzn. głownie tak zwany mix/mastering, natomiast mam jednego klienta któremu świadczę usługi takie jak: napisanie tekstu, zaaranżowanie numeru, pilot instruktażowy, realizacja, i mix mastering. Byłem u klientów wszystko poszło jak zawsze czyli sprawnie i dobrze, dostałem pieniądze i tak jak zawsze było to zaakceptowane, po wysłaniu finalnego pliku po obróbce stwierdzili że to nie jest to że trzeba nagrać od nowa, i zgodziłem się proponując również nagranie innego numeru przy okazji, teraz dostałem wiadomość że prawnie chcą zwrot pieniędzy

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Wojciech Országh

Warszawa, Mazowieckie

(20 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 15 Lip 2025 12:28

Usługa została co do zasady wykonana, więc nie znajduję podstaw do żądania zwrotu środków. Powinna to także regulować umowa/zlecenie oraz regulamin świadczenia usług. Po kompleksową i odpłatną poradę zapraszam na kancelaria@claris-legal.pl oraz na Instagram @claris.legal (dla obserwujących przewidziane są zniżki).
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź