Treść zapytania

2021.08.18 godz. 10:07 Kraków, Małopolskie

Kupiłam w Ikea meble wraz ze sprzętem AGD w 2019 roku. Zakup z dostawą do domu oraz wniesieniem. W trakcie próby montażu okazało się zmywarka uszkodzona

Wyjaśnienie sytuacji

Zaistniała sytuacja została zgłoszona do IKEA bo uszkodzenie było mechaniczne. Prawdopodobnie przez wózek widłowy. Reklamacja nie uznana mimo że gwarancja na AGD jest na 5 lat. Zmywarka nie zainstalowana nigdy. Zapakowana. Jakie mam szanse na wymianę sprzętu na wolny od wad. Zaznaczam że zakup jest z roku 2019, bo w instrukcji obsługi widnieje informacja, że jeżeli dostawa była organizowana przez sprzedawcę to uszkodzenie mechaniczne jest uznane i leży po stronie sprzedawcy. Jak wygląda ta sytuacja pod względem prawnym. Czy mam szanse na wymianę sprzętu? Czy jest o co walczyć. Gwarancja 5 lat

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź