Treść zapytania

2021.12.01 godz. 22:59 Warszawa, Mazowieckie

Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Wyjaśnienie sytuacji

Kupiłam w styczniu 2021 r. robot kuchenny. W październiku 2021 r. robot przestał działać. Zauważyłam, że kluczowa część robota jest wykonana z tworzywa sztucznego zamiast z metalu. Sprzedawca dokonał podmiany. Podmieniona rzecz pękła. Nie została mi udzielona gwarancja na sprzedawany robot. Robot był sprzedawany jako nowy. W nowym urządzeniu kluczowa część robota jest metalowa. Jakie roszczenia cywilne mi przysługują?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź