Treść zapytania

2023.07.26 godz. 14:01 Bieruń Nowy, Śląskie

Mam podpisaną umowę z Netią, która kończy się dopiero w grudniu. Płacę za usługi ponad 130 zł miesięcznie jednak nie mogę w pełni z nich korzystać.

Wyjaśnienie sytuacji

Telewizja notorycznie jest wyłączana, po dwóch godzinach przerwy włącza się na 5 minut i znowu 2h przerwy i 10 minut działania i tak na okrągło, nie mam dostępu do internetu w którym również są notoryczne przerwy w dostawie. Chcę rozwiązać umowę z winy operatora, bez naliczania kosztów wyrównawczych. Wiem jednak że w przypadku Netii jest to dość problematyczne i potrzebuję jakiś aktów prawnych, którymi mogę się posłużyć w takim przypadku.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź