Treść zapytania

2021.07.22 godz. 12:48 Kozienice, Mazowieckie

Reklamacja

Wyjaśnienie sytuacji

Mam problem 14 miesięcy temu kupiłem laptopa u autoryzowanego sprzedawcy ASUSA z 24 miesięczną gwarancją na komputer. 3 Tygodnie temu złożyłem reklamacje w sklepie do naprawy gwarancyjnej STARŁY SIĘ LITERY z KLAWIATURY laptopa Serwis naprawczy Asusa uznał, że to uszkodzenie mechaniczne i naprawa zostanie wykonana, ale nie w ramach gwaranci tylko odpłatnie Zapłaciłem, więc 500 złoty za wymianę klawiatury, pomimo że komputer ma 24 miesięczną gwarancję Starte litery klawiatury po tak krótkim użytkowaniu świadczą raczej o wadzie produkcyjnej, Co mogę w takim przypadku zrobić by odzyskać pieniądze Proszę o poradę

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź