Treść zapytania
2020.06.22 godz. 16:50 Warszawa, Mazowieckie
Co mogę zrobić?
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Mam problem z salonem sukien şlubnych. Przed pandemią koronawirusa zapłaciłam za suknie. Mialam mieć jeszcze 3 przymiarki. Po 2tyg dostałam telefon z informacją że Szanowne Panie wysyłają mi suknie kurierem. Paczka zaginęła w dziwnych okolicznościach( albo wogole nie była wysłana) firma kurierska miga się od odpowiedzialności a właścicielki salonu nie chcą zwrócić kwoty którą zapłaciłam. Proponują szycie drugiej sukni. Z tym że termin odbioru zgodnie z umową minął 15.05.2020 a ja mam już inna suknie. Chciałabym Odzyskać pieniądze ale żadne rozmowy z właścicielkami nie przynoszą efektów.
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.