Treść zapytania

2020.08.24 godz. 20:48 Bielsko-Biała, Śląskie

Mam problem ze zrezygnowaniem z zamówionej diety

Wyjaśnienie sytuacji

Zamówiłam w czwartek 20.08.20 dietę pudełkowa telefonicznie podobnie na tydzień. Jednak po otrzymanym pierwszym zestawie dziś 24.08.20 noe smakuje mi to kompetnie i chce zrezygnować. Zadzwoniłam do firmy prosząc o rachunek za dzień dzisiejszy ze opłacę i proszę o odwołanie tego bo nie dam rady to nie moje kubki smakowe i niestety poszło do kosza. Pani na to mi powiedziała ze takie zamowienia to jak w sklepie i nie mogę zrezygnować. Nie podpisywałam umowy nikt mnie nie poinformował ze nie będę mogła zrezygnować. Co mam zrobić?? Brać to na sile resztę tygodnia i po prostu wyrzucać a zapłacić??

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź