Treść zapytania

2024.08.21 godz. 17:03 Biała Podlaska, Lubelskie

mam pytanie w sprawie pewnej usługi serwisowej

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, mam pytanie odnosnie usługi w serwisie, jakis czas temu zaniosłem telefon do serwisu w celu wymiany matrycy, odebrałem go, zapłacilem za całą usługę i dwa dni pozniej przyniosłem z powrotem bo dotyk nie działał, serwisant powiedział, że producent musiał przysłac wadliwą część i następnie dokonał reklamacji w celu przysłania nowej części, dzisiaj otrzymałem sms'a, że telefon jest gotowy do odbioru i cena 70 ZŁ i własnie chodzi o tą płatnosć, i pytanie brzmi czy serwisant może kolejny raz chcieć opłaty za usługę, skoro była to wina wadliwej ćżęsci którą zakupił do mojego telefonu?

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Michał Marcinkowski

Poznań, Wielkopolskie

(17 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 22 Sie 2024 08:47

Proszę wyjaśnić z serwisantem za co konkretnie jest to płatność. Jeśli ta nowo wyceniona usługa jest tożsama z wcześniej wykonaną, to powinna zostać wykonana w ramach rękojmia (naprawy/wymiany rzeczy). Jeśli to całkowicie nowa usługa, to będzie wymagana zapłata. Proszę się rozmówić z serwisantem. Pozdrawiam Michał Marcinkowski radca prawny
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź