Treść zapytania

2022.01.23 godz. 20:12 Połaniec, Świętokrzyskie

Mechanik nie uznaje reklamacji - brak rachunku za usługę

Wyjaśnienie sytuacji

Mechanik nie wydał rachunku/faktury za zakupione części zamienne i wykonana usługę naprawy pojazdu. Pojazd uległ awarii - niestety nie mogę wnosić reklamacji tytułem rękojmi, bo nie posiadam rachunku z naprawy. Zgłosiłem warsztat do Krajowej Administracji Skarbowej, ponieważ mechanik nie wydał po skończonej naprawie rachunku, żadnej dokumentacji fiskalnej i naprawczej. Chciałem odstąpić od umowy i żądać zwrotu gotówki, ponieważ pojazd uległ awarii, z powodu wadliwej naprawy - użyte części zamienne użyte do remontu były słabej jakości. Co mogę zrobić w takiej sytuacji ? Pozdrawiam.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź