Treść zapytania

2019.02.16 godz. 21:10 -

moje pytanie dotyczy punktu 9 art.38. Czy firma prowadząca sprzedaż internetową może odmówić reklamacji.

Wyjaśnienie sytuacji

zamówiłem telefonicznie zestaw do nauki j.angielskiego składający sie z książki która okazała się cieńką broszurą i 2 płyt. Gro materiałow dotyczy kursu podstawowego który interesował mnie mniej niż poziom zaawansowany co w ofercie nie zostało pominięte. Przed decyzją zakupu nie miałem możliwości zapoznać się z materiałami tak jak to ma miejsce np. w sklepie. Po otrzymanie przesyłki otwarłem ją ,obejrzałem,odsłuchałem po czym okazało się że pakiet ten absolutnie nie spełnia moich oczekiwań. Odmowa uwzględnienia reklamacji powołuje sie na art.38 p.9

Odpowiedzi prawników:


Prawnik

Ekspert casum.pl

Olsztyn, Warmińsko-mazurskie

(6 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 21 Lut 2019 14:28

Dzień dobry, niestety przedsiębiorca w podanej przez Pana sytuacji ma do tego prawo. W przytoczonej przez Pana sytuacji może mieć zastosowanie art. 556 z indeksem 1. Wada fizyczna rzeczy https://www.lexlege.pl/kc/art-556-1/
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? 100% uznało tę odpowiedź za pomocną (1 głos)
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź