Treść zapytania

2024.08.12 godz. 14:52 Poznań, Wielkopolskie

Naprawa lub wymiana towaru niezgodnego z umową po okresie gwarancji.

Wyjaśnienie sytuacji

Klient w piśmie stwierdził, że dzień przed upływem okresu gwarancji zauważył wadę produktu. Miesiąc po okresie gwarancji zjawił się w sklepie by reklamować towar. Czy sprzedawca ma obowiązek przyjąć i rozpatrzyć pozytywnie reklamacje, jeśli okres odpowiedzialności sprzedawcy za towar wynosi dwa lata?

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Michał Marcinkowski

Poznań, Wielkopolskie

(17 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 19 Sie 2024 16:24

Dzień dobry, a co na ten temat jest napisane w gwarancji? Gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem wydawanym przez gwaranta i wszelkie terminy składania, rozpatrywania reklamacji, odpowiedzialności za towar są ustalane indywidualnie przez gwaranta oraz podawane w karcie gwarancyjnej. Pozdrawiam Michał Marcinkowski
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź