Treść zapytania
2024.08.12 godz. 14:52 Poznań, Wielkopolskie
Naprawa lub wymiana towaru niezgodnego z umową po okresie gwarancji.
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Klient w piśmie stwierdził, że dzień przed upływem okresu gwarancji zauważył wadę produktu. Miesiąc po okresie gwarancji zjawił się w sklepie by reklamować towar. Czy sprzedawca ma obowiązek przyjąć i rozpatrzyć pozytywnie reklamacje, jeśli okres odpowiedzialności sprzedawcy za towar wynosi dwa lata?
Odpowiedzi prawników:
Odpowiedział(a) dnia: 19 Sie 2024 16:24
Dzień dobry,
a co na ten temat jest napisane w gwarancji? Gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem wydawanym przez gwaranta i wszelkie terminy składania, rozpatrywania reklamacji, odpowiedzialności za towar są ustalane indywidualnie przez gwaranta oraz podawane w karcie gwarancyjnej.
Pozdrawiam
Michał Marcinkowski
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak
Nie
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.