Treść zapytania

2023.01.26 godz. 00:21 Warszawa, Mazowieckie

Nie otrzymałem produktów kupionych przez internet

Wyjaśnienie sytuacji

kilka miesięcy temu kupiłem od osoby(X) prywatnej bony do sklepów internetowych - X bardzo ufałem - zawsze wywiązywała się z "zakupu" na czas, niestety za ostatni(wrzesień 2022) nie otrzymałem owych bonów, pomiomo iż wysłałem X należną sumę(1000PLN+) jestem w stałym kontakcie z X - to młoda osoba(18-20l.) twierdzi ona, że ma problemy rodzinne i nie jest w posiadaniu oszczędności - nie ma jak oddać środków, a ja chciałbym je odzyskać, wydaje mi się, że za długo sprawę bagatelizowałem, dlatgo nie wiem co zrobić, planowałem na FB napisać do brata i cioci X, ale nie wiem co mi to da, proszę o radę

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Wojciech Górny

Wrocław, Dolnośląskie

(47 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 26 Sty 2023 09:39

Rekomenduję wysłanie przedsądowego wezwania do zapłaty (najlepiej wystosowanego przez kancelarię) i określenie terminu zapłaty, pod rygorem skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego. Uzyskanie wpłaty, nawet częściowej, odpowiedź pisemna na wezwanie, sprawi, że będzie Pan w znacznie lepszej sytuacji procesowej, niż obecnie. Doręczenie wezwania może być pocztowe, ale także przez e-mail, przez FB, byleby był dowód pisemny. Pozdrawiam serdecznie. r.pr. Wojciech Górny
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź