Treść zapytania

2022.04.15 godz. 21:28 Zabrze, Śląskie

Nie przyjecie reklamacji zakupionego przedmiotu.

Wyjaśnienie sytuacji

Witam. Zakupiłem jakiś czas temu steper do ćwiczeń. I po ok. miesiącu się zepsuł. pękł na spawie i popękało plastikowe kółko które podczas ćwiczeń pracowało. Nie uznano mi reklamacji bo jak mi napisano "trzeba przed pierwszym ćwiczeniem nasmarować urządzenie" i że informacja o tym jest na stronie internetowej produktu i na naklejce na opakowaniu. Ja wzorowałem się instrukcją obsługi sprzętu którą dostałem wraz z urządzeniem a w niej w nic takiego nie jest napisane. (smaru w przesyłce również nie otrzymałem). Czy sprzedawca zgodnie z prawem ma prawo do nieuznania reklamacji ?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź