Treść zapytania
2025.11.04 godz. 12:19 Kędzierzyn-Koźle, Opolskie
Nie zadowoleni klienci po wykonanej usłudze próbujący na różne sposoby wyłudzić zwrot.
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Prowadzę JDG; usługi IT głównie skupiające się na rozwiązywaniu problemów i ustawieniu komputerów do gier w celu uzyskania wydajności komputera - płynności w rozgrywce. Usługa ta wymaga doświadczenia i dogłębnej znajomości tematu a oprócz tego zajmuje sporo czasu na wykonanie. Pojawia się kilka typów osób: 1 - klient po wykonanej usłudze który jest zadowolony, a potem jednak chce zwrot. 2. Osoby które przed wykonaniem usługi zrezygnowały i proszą o zwrot. Chciałbym zaznaczyć że wszystko odbywa się zdalnie. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
Odpowiedzi prawników:
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.





