Treść zapytania

2025.07.11 godz. 20:43 Radom, Mazowieckie

Nieotrzymanie produktu od sprzedającego po zawarciu umowy sprzedaży na Allegro Lokalnie

Wyjaśnienie sytuacji

Wygrałem licytację o laptop na Allegro Lokalnie, zapłaciłem około 1000 zł, cena rynkowa tego laptopa to 3500 zł. Sprzedający ciągle mówił, że wyśle w przeciągu X dni, tak parę razy, po tygodniu powiedział, że nie da rady, nie ma tego laptopa fizycznie oraz, że został oszukany i nie otrzymał laptopa (od osoby trzeciej jakiejś). Teraz złożył wniosek o zwrot pieniędzy. Zmarnował mi czas, dostęp do pieniędzy w tym czasie, straciłem potencjalny zysk oraz urządzenie, które było mi potrzebne i jest w jak najkrótszym okresie. Przez niego teraz nie znajdę już na czas, a na pewno nie taki. Co zrobić?

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Wojciech Országh

Warszawa, Mazowieckie

(20 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 14 Lip 2025 15:40

Wezwać do zapłaty i ewentualnie sądowo lub polubownie dochodzić naprawienia szkody. Po kompleksową i odpłatną poradę zapraszam na kancelaria@claris-legal.pl oraz na Instagram @claris.legal (dla obserwujących przewidziane są zniżki).
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź