Treść zapytania

2023.11.28 godz. 13:31 Dynów, Podkarpackie

Niewywiązanie się z umowy realizacji sprzedaży bardzo ważnego sprzętu dla firmy

Wyjaśnienie sytuacji

Witam. Chciałam zapytać o pewną rzecz, a mianowicie 16.10.23 zawarłam umowę z leasingodawcą. Prowadzę działalność gospodarczą i potrzebowałam autoklawu. Jest to gabinet kosmetologiczno-podologiczny, i aby mógł działać muszę posiadać tego typu urządzenie. Pieniądze zostały przelane na konto sprzedającego w ten sam dzień. W regulaminie hurtowni pisze że mają 14 dni roboczych na realizację zamówienia. 14 dni minęło, a zamówienie nie zostało wysłane. Skontaktowałam się z hurtownią po kilku dniach, stwierdzili że nie mają opłaty za ten autoklaw. Po rozwiązaniu sprawy okazało się że pieniądze mieli, lecz leasingodawca w tytule wpisał numer zamówienia i Pan w hurtowni stwierdził że oni nie będą szukać po numerkach. Przeprosił za zaistniałą Sytuację i obiecał wysyłkę w ciągu kilku dni. Termin na wysyłkę, który miałam obiecany również minął. Paczka do tej pory nie została nadana, odczytują wiadomości ale na nie nie odpisują. Chciałam się dowiedzieć czy mam możliwość uzyskania odszkodowania od tej hurtowni? Bez autoklawu tracę klientów, nie mogę wykonywać na nich konkretnych zabiegów, w dodatku moje koszty prowadzenia działalności rosną. Czy istnieje jakieś wyjście z tej sytuacji ?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź