Treść zapytania
2025.08.12 godz. 16:59 Gdańsk, Pomorskie
Niezapłacona faktura i odbiór rzeczy klienta
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Klient nie zapłacił faktury od 07.07.2025 (termin 08.07.2025). Pozostawił u mnie tkaniny, akcesoria, konstrukcje, próbki odzieży. Wysłałam wezwania do odbioru: 04.08 – termin 7 dni, 11.08 – termin do 13.08 10:00. Nie odebrał ani nie ustalił terminu. Czy mogę zutylizować rzeczy i obciążyć klienta kosztami magazynowania i utylizacji? Jak naliczyć odsetki i koszty e-Sądu?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.