Treść zapytania

2025.08.12 godz. 16:59 Gdańsk, Pomorskie

Niezapłacona faktura i odbiór rzeczy klienta

Wyjaśnienie sytuacji

Klient nie zapłacił faktury od 07.07.2025 (termin 08.07.2025). Pozostawił u mnie tkaniny, akcesoria, konstrukcje, próbki odzieży. Wysłałam wezwania do odbioru: 04.08 – termin 7 dni, 11.08 – termin do 13.08 10:00. Nie odebrał ani nie ustalił terminu. Czy mogę zutylizować rzeczy i obciążyć klienta kosztami magazynowania i utylizacji? Jak naliczyć odsetki i koszty e-Sądu?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź